Design, kläder och en flirt!

Ja  då har man fixat så att designen är bytt. Det var tydligen bara i min rara mini-pc dom det såg lite knäppt ut. Menykollumnen hamnade liksom under inläggen eller vad jag ska säga. Nåja, i denna datorn ser det bra ut i alla fall. Men passar texfärgen som vit? För mig ser det ju bra ut men ni då? Annars kommer jag nog byta ut textfärgen i inläggen till mörklila även det. Men men, det blir nog bra.

Kläder då? Jo förstår ni, idag fick jag hem ett paket! Kläder som jag har beställt till Tindra från H&M kom idag. Superfina var dom! Här kommer bilder så ni får se!

 

En mjuk joggingdress i rosa. Ett par Hello Kitty-jeans.


Kofta Hello Kitty.


 
Byxor, beigh. En tröja.



Och halksockar! Det är typ ett måste här hemma. Det eller barfota. Vi har så halkiga golv så det finns inte!


Sen måste jag bara berätta att Tindra har lärt sig nått nytt idag, haha! Hon har lärt sig flirta! Hon sitter och blinkar med ögonen och ser bara så underbart söt ut så det finns inte, haha. Och säger man åt henne nu, "flirta med mamma" så blinkar hon. Snyggunge! Det har verkligen varit full fart på henne idag. Det märks att hon är friskare nu. Hon hade visserligen 38.1 i temp vid 15-tiden men det märktes inte! Så vi kommer åka till lek o bus imorrn. Hon behöver verkligen springa av sig energin som hon har samlat på sig nu. För idag kändes det outhärdligt att sitta inomhus! Det var superfint väder ute och varmt och så måste vi sitta inne bara för att lillan ska bli frisk. Kändes inte skoj! Varken för henne eller mig tror jag. Nåja, nu ligger hon iaf och sover. Tog lite längre tid att somna idag. Somnade runt 19.25. Ändå har hon bara vilat en timme på förmiddagen. Så som sagt, det märks att hon börjar bli frisk! Så om det är någon fler som känner för att åka med till lek o buslandet imorrn är det bara höra av sig!

Tänkte även visa en bild på hur Tindra vill sitta och äta nu för tiden!



Båda fötterna på bordet! Det är så det ska vara! Detta var när vi käkade frunch..ser hon sjuk ut för er? Haha!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det här var en snygg design, men prova gärna med annan text färg.



Fina kläder hon fått.

2009-08-20 @ 20:13:44
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag tycker det är lättare att läsa nu när texten är mörkare så det är bättre =)

2009-08-20 @ 21:13:25
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn gumman..Så söta kläder du har köpt till din söta dotter..Då är det fredag & jag hoppas att du får en skön helg med familjen.kram kram

2009-08-21 @ 08:50:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sophia

Gillar din nya disagn, lila text känns rätt också =)

2009-08-21 @ 08:51:18
Postat av: Sophia

Jag får anställa dig sedan o fixa min blogg :P

2009-08-21 @ 08:55:20
Postat av: Mindy

Det låter hur trevlig som helst med lek land..Hoppas att det blir en mysig dag.Så fint du har fått det är inne med lilla & allt..Ha en skön dag i lek landet.kram kram

2009-08-21 @ 09:13:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0