En kväll som denna..

Nja den är ganska seg faktiskt. Och jag är lika rastlös som vanligt. Har precis kommit in efter lite lek i sandlådan med Tindra. Fick faktiskt ut Glenn och barnen med. Det var trevligt. Även om Manfred kastade lite sand som praktiskt nog hamnade rakt mellan tröjan och kjolen på ryggen. Detta resulterade i att jag fick sand i trosorna, haha! Jaja ingen större skada skedd faktiskt. Tindra ville mest sitta och gunga på dom där djuren av trä som man kan gunga på. Men det var riktigt skönt att vara ute idag. För vet ni vad? Det har INTE varit för varmt! Men inte så fasligt kallt heller. Men det känns som sagt att hösten är i luften. Men det är bara mysigt. Om jag hittar mina ljus som jag har kvar från i vintras kanske vi kan tända lite ljus ikväll, får väl se.

Vi var i alla fall iväg en sväng förut. Jesper skulle träffa Lasse så jag och Tindra gick in och tjötade med Malin en sväng. Fast Tindra skulle ju mest springa runt och prata med alla andra som jobbar på matsäljarna så jag fick springa och jaga. För det är nog inte uppskattat av alla att hon springer så. Men det var i alla fall trevligt och tjöta en stund.

Nu börjar jag få verkliga problem känner jag. Jag måste nog snart ta mig en shoppingtur. För jag har bara stora fula t-shirts som jag kan ha nu. Eller rättare sagt som täcker magen! Jag känner inte för att gå runt med ett linne eller liknande som har åkt upp över halva magen. Nej tack! Jag har ju visserligen en tröja och det är bebiströjan (kortärmad alltså). Men det känns nästan som att magen är för liten för den ännu. Man känner sig lite dum att gå runt i den. Men va sjutton ska man göra då? Jag ville ju inte direkt gå runt i en tjocktröja! Nåja, linnen och sånt är ju inte vidare dyrt så jag får nog ta en shoppingrunda om ett tag. Fast det får vänta.

Sen skulle jag vilja testa en grej med er. Skulle ni kunna gå in på denna länken: http://mandarinklyfta.blogg.se/test och se om den designen på något sätt ser konstig ut i eran dator. Att menyrutan och inläggsrutan är förkjuten eller ser det bra ut? För i min minipc ser det aningen förkjutet ut. Inte mycket alltså utan bara lite. Menyrutan+inläggsrutan är lite mer till vänster om headern och så ska det ju inte se ut. I alla fall inte för alla. Då har det blivit något fel någonstans. Så om ni skulle vilja göra det för mig skulle jag bli glad! Svara med en kommentar antingen här eller i testbloggen, spelar inte någon roll.

Nää nu ska jag sätta mig och skriva ut lite bilder till en bok som Tindra ska ha med sig till dagis. "Boken om mig" eller nått sånt. Vi ska alltså sätta in bilder på mormor, morfar, farmor, farfar och kanske några fler om vi vill. Så jag ska se om vi kan fixa detta.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Då var det lördag igen & tiden bara springer förbi snabbt.Ha en skön lördag.kram

2009-08-15 @ 09:10:37
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0