Energin tillbaka!

Ja nu börjar det ju bli svalare ute och självklart kommer min energi tillbaka. Nu vill jag hitta på något igen. Åka och ta ett kvällsdopp hade varit skönt för jag är så grymt jävla varm! Men det är ju ingen som har tid för mig idag, hehe. Ja Jesper men vi kan ju inte lämna sömntutan hemma. Hon sover ju sen en timme tillbaka, hehe. Imorrn får vi nog åka och ta ett kvällsdopp INNAN hon går och lägger sig tror jag. Om det nu är fint väder imorrn med. Har hört att det tydligen ska bli regn men vi får väl se. Får nog kika in på yr.no. Nää enligt yr.no ska det vara fint väder även imorrn. Och 25 grader varmt. Så kanske kanske att jag och lillan åker och tar ett kvällsdopp imorrn kväll. För Jesper jobbar ju. Någon som är sugen på att följa så hojta till!

Idag har jag gjort en grej. Jag har beställt lite kläder, hehe. Dom skulle komma nu i mitten på augusti. Allt förutom en tröja till mig skulle komma då. Så nu går jag och väntar på att dom ska komma. Det är lite nya kläder till Tindra. För nu är alla hennes byxor för korta. Hon växer ju så det knakar! Så jag beställde lite kläder i storlek 86 faktiskt. Kommer nog vara rätt för stort men det får gå ändå. Man kan ju vika upp. Då har hon lite att växa i. Måste nog shoppa en helt ny garderob till henne men vi får ta lite i taget. Så jaa..nu får tiden faktiskt gå så att jag kan få hem kläderna, hehe.

Sen hittade jag en sak till idag. Tindra har fått ÄNNU en tand. Och gissa vad? Det är en HÖRNTAND uppe! Hehe. Jag hade aldrig upptäckt den om hon inte hade suttit i min famn, lutat bak huvudet och skratta, hehe. Så nu får hon tänder på löpande band måste jag säga! Men alla tänder kommer uppe och ingen tendens till att komma några nere. Bara dom två som redan har kommit. Men inga fler, hehe. Aja, det kommer väl där med.

Nåja, vad händer nu då? Jag funderar på att ta moppen och åka till affären. Jag blev lite sugen på nektariner. Och det är ju faktiskt lättare och billigare att ta moppen då, hehe. Får se. Har inte bestämt mig om jag orkar än. Men jag ska i alla fall sluta skriva. Verkar ju inte vara någon som vet hur man lägger in en såndär signatur heller. Får nog leta lite tror jag..

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0