Ett litet svar och en tand!

Lotta: Nej det är väl inget fel med att fylla i december, det har jag aldrig sagt. Jag har bara sagt att det är skönt att JAG inte ska få barn i december. Dels för att det är oerhört tråkigt att fylla sist på året. I alla fall när man är i skolåldern. Jag tycker att JAG fyller sent och jag fyller i september. Men jag har väl aldrig sagt att det skulle vara nått illa att fylla i december? Jag känner många som fyller år i december såå vad är problemet? Man behöver inte låta så jäkla otrevlig..

Sen upptäckte jag idag att Tindra faktiskt har fått en till tand! Eller jaa, den är påväg upp. Man känner en liten spets. Eller kanske man ska säga ner? Den sitter ju i överkäken, haha! Det är i alla fall kindtand nummer 2 och denna gången på hennes vänstra sida. Dock har jag inte märkt särskillt mycket på henne denna gången heller förutom att NU har magen börjat "krångla" för henne. Inte 10 ggr per dag utan som vanligt en..men aa..intresseklubben antecknar! Hon har i alla fall ätit bra även idag! Hon hade ätit bra på dagis och hon åt bra hemma. Känns bra. Jag fick till och med mata henne idag! Kors i taket! Kan ju hoppas att det håller i sig i alla fall.

Nää nu ska jag sätta mig och greja lite. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: L I S A

Va snygg din blogg är!

Jag älskar din signatur, den är jätte fin!:)

2009-08-17 @ 20:52:57
URL: http://lmickelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0