Helt jäkla slut!

Ja inatt har Tindra vaknat typ en gång i timmen hela natten! Så idag är jag helt slut! Vet inte vart jag ska ta vägen alltså. Skönt att hon ska till dagis idag så att man kan få ta det lite lugnt. Men vi ska i alla fall in till stan vid 11 för att ta en fika med Jespers pappa. Han hade inte tid igår så vi bestämde idag istället. Skönt att få komma ut och fika utan att ha en dotter som drar och sliter i en så man bara blir stressad. Så det blir nog trevligt.

Sen börjar jag bli lite trött på grannens ungar. Inte Malins alltså utan hennes som bor här dörr i dörr. Hon verkar ju inte direkt ha någon koll på dom. För så fort dom är ute så är dom och petar och slår på våran moped! Nu när vi klev upp så hörde jag att ungarna var ute så jag tittade ut genom fönstret och då står yngste pojken och slår på våran packbox som vi har på mopeden. Jag menar, gör man så? Säger man inte till sina ungar när dom är och slår på andras grejer? Men men, går nått sönder så vet vi vilka det är och då får ju hon ersätta det. Och då skiter jag i om hon är sjukskriven eller inte har någon bra inkomst. Jag vet ju i alla fall vad jag hade gjort om det var Tindra som var och slog på någons grejer...

I övrigt så måste jag snart ge mig alltså. Jag fastnar i min bok så jag inte kan sova. Inatt vet jag att jag inte kunde sova p.g.a att boken blev sådär spännande så att man verkligen inte kan lägga ifrån sig den och då blir inte jag trött heller. Så nu har jag inte många sidor kvar i boken innan den är slut. Då kanske jag kan åka och låna 4e och 5e boken i serien, hehe. Kanske skulle kika in på Libra och kolla om dom har böckerna hemma, hehe. Har dom inte det kommer jag fan bli deprimerad på riktigt. Nåja, ska kika nu. Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0