Hemma och är slöööö!

Ja då är man hemma igen. Jag är slöare än jag vet inte vad. Och det ska jag inte vara för jag borde städa. Det ser förjävligt ut här hemma men jag orkar verkligen inte! Så jag hoppas inte att Jespers pappa har ont av att det är lite stökigt för jag orkar verkligen inte nu. Men dom skulle ju då knappt vara hemma så, hehe. Nåja, det blir nog bra serni.

Inte blev det några foton tagna idag heller. Jag som hade tänkt fota massor bara för att göra slut på mitt batteri. Behöver nämligen snart ladda det och vill inte ladda utan att det är tomt, för det är inte bra! Men nu ser det ut som att jag får göra det ändå. För kameran MÅSTE vara fulladdad tills imorrn, hehe. Fy fan vad skoj det kommer bli.

Vad händer ikväll då? Njaa inte värst mycket faktiskt. Mike kommer hit så vi ska la sitta och glo på tv eller nått sånt. Går det någon bra film ikväll eller? Får väl se på det. Nu ska vi i alla fall käka pizza innan Jesper och folket ska iväg!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll min vän..Allt är helt okej med mig..ont i ryggen men man får stå ut.Ha en skön kväll.kram

2009-08-28 @ 19:41:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennyli

nej nej gud va fel jag skrev, måste varit hur trött som helst igår när jag kommentera! I april ska vi ha s <--im with stupid! ;-) i mitten nån gång hehe..

2009-08-29 @ 10:20:45
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0