HJÄLP!!!

Jag behöver lite hjälp av er som vet och kan sånthär med designer och shit. HUR gör man för att sätta dit en såndär söt signatur? Alltså jag har gjort en signatur i photoshop men hur får man in den i bloggen? Help me please!
Nu kommer min blogg få genomgå mycket förändring. Jesper börjar ju jobba på söndag så jag kommer ha många kvällar för mig själv att fylla ut. Så det lär bli MYCKET photoshop och mycket design i bloggen, hehe. Det är kul att hålla på när man har tiden att hålla på. Och det har jag ju sen på kvällarna. Så vi får väl se vad vi kan hitta på. Ska även kolla om jag kan börja "skissa" på en höstdesign. Sommarn är ju faktiskt snart slut. Men men det återstår att se om jag lyckas, haha!

Nu har jag börjat läsa boken. Och den verkar grymt bra. Men det känns som att jag måste googla lite information om den. För hon blir intagen på ett hasselakollektiv och det vet jag inte ens vad det är. Så jag måste googla, haha. Denna boken har jag börjat på:










































Det lilla jag har läst verkar den i alla fall grymt bra. Det var svårt att lägga ner den igår när jag läste men jag var ju tvungen, annars hade jag somnat med den i handen!

Nog om den. Vad ska vi göra idag då? Jaa, jag är ju gött sugen på att åka någonstans och bada. Kanske göra en sallad och ta med oss och bara mysa hela dagen. Men det får nog inte bli så. Får väl se. Jesper borde ju få vara med och bestämma tycker jag, hehe. Då är ju egentligen frågan vart vi skulle bada. Jag vet ju vart jag skulle vilja åka men det kan jag räkna bort på en gång, hehe. Nåja, vi får väl se. Annars får jag väl nöja mig med att byta vatten i Tindras pool och sätta mig och plaska med henne, haha! Men jag känner att jag vill hitta på någonting. Men det är inte så lätt. Det har sina orsaker om man säger så. Hmm..vad jag svamlar. Skriver osammanhängande.. Kanske får lägga ner detta nu,,

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0