Kortbeställningar..

Ja då håller jag precis på att fixa ännu en kortbeställning. Tänkte inte låta det gå lika långt mellan gångerna nu igen, hehe. Så nu har jag valt ut massa bilder från norrland som jag ska framkalla. Det blir nog bra. Vet inte riktigt hur många det blir än men det blev endel i ala fall. Sen ska jag även förstora vissa bilder. Får så om jag ska förstora något mer kort på Tindra. Hade tänkt det men jag vet inte. Jag tror jag hoppar det. Jag kan ju alltid beställa i efterhand i så fall. Men gammelmormor ska få en förstoring på generationskortet och även ett i litet format. Jag skickar nog även med några extra bilder på Tindra och sådär. Det kanske hon vill ha.

Nu kan jag säga att jag är heeelt slut! Ska bara skicka in denna beställningen sen ska jag drutta i säng! Ska ju upp tidigt imorrn igen. Jesper får allt kliva upp samtidigt. Måste ringa kommunen, men först måste jag verkligen ringa till näl så att jag får reda på vilken tid det var vi skulle göra ultraljudet. Kan ju vara bra att veta. Men jag har för mig att det var runt 13..eller om det var förra gången. Kanske var vid 10? Aja, deras telefontid börjar 8 så jag får sitta och vakta telefonen, hehe.

Nä nu ska jag fixa till beställningen.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0