Nää vet ni vad?

Jag orkar inte ladda upp en massa bilder här nu och jag orkar inte vänta på att dom ska laddas upp på bilddagboken och bla bla bla bla bla..så nu får ni bara se 3 bilder idag. Denna tröjan köpte jag till Tindra idag, hehe. Kunde bara inte låta bli. Den var lite dyr men det var det värt! Titta här:
Hehe visst är den fin?! Självklart är det ju en volvotröja FH16 700 är det till och med. Så den ska hon få ha på sig och överaska pappa med imorrn. Om hon nu är vaken när han kommer hem. Annars får jag väl ta på henne den ändå och fota lite, hehe. Nä nu ska jag drutta i säng och se om jag kan läsa lite innan jag somnar. Så får jag fortsätta vattenstämpla mina bilder imorrn!
Men jag kan tala om EN sak för er. Och det är att JAG HAR INTE ONT IDAG!!! Jag är lite öm i benen/höfterna men jag har inte ONT! Så jäkla skönt! Det där foglossningsbältet är nog det bästa jag har just nu! Bara så ni vet! God natt från mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

tänkte fråga om du var där med martina :D såg nämligen lastbilar hos henne med. men så såg jag en bild på henne, så då vet ja att du va med henne :D



hur långt gången är du? =)

2009-08-30 @ 21:34:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0