Något smart..

Jaa, jag skulle skriva om något smart..eller roligt..men jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva om så det får väl vara.

Jag har ingenting att skriva så egentligen var det helt onödigt att jag ens gick in här..jaa jag godkände ju iofs lite kommentarer (och plockade bort) men ändå. Jag hade inte behövt gå in på skapa nytt! Haha! Jaja..vi har i alla fall inte gjort något mer vettigt idag. Lagat mat.. Det blev köttfärsbiffar. Tindra fick nog i sig en halv biff eller nått..men riset spotta hon ut fortare än kvickt. Men hon hade ju ätit bra på dagis igår och det är inte fy skam! Hon ska ju till dagis imorrn med så vi får väl se om hon äter bra då med. Kan ju alltid hoppas. Då får hon i alla fall i sig ETT riktigt mål om dagen..ibland undrar man ju vad det är för fel på maten JAG lagar eftersom hon är så vrång hemma..? Nåja, förhoppningsvis ger det sig väl.

Nä jag får nog ta och kika runt lite sen ska jag sätta mig med photoshop en stund, hehe!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hörrö alla barn e så=) maten hemma lika med blä och maten på dagis lika med namnam...dom e lite mysko ibland ;)

2009-08-12 @ 19:52:37
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: malin

BRAAAA !!!! då kommer jag någon dag så får vi fixa det då, eller a rättare sagt DU ^^

(designen på min blogg ^^) hehhe..



haha första tecknet på att tindra inte kommer äta ris ?! ;) hahaha

2009-08-12 @ 21:01:35
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0