Ojoj vilken dag!

Ja det har verkligen varit en härlig dag! Strålande solsken i princip hela dagen och gott umgänge! Vad mer kan man begära? Jaa, den snygga utsikten som vi faktiskt också hade, hehe. Lastbilsmässan på mantorp park, det var en höjdare! Men jag måste helt ärligt säga att sist det var på mantorp var det mycket bättre. Men jag kan säga att det i alla fall blev 700 bilder tagna som jag ska sätta mig och gå igenom nu. Så jag har att göra en stund. Men jag kommer lägga dom bilderna i ett separat inlägg annars blir det för jävla långt, hehe. Blir det nog ändå, funderar nästan på att bara slänga upp några här och resten någon annan stans. Men jag vet inte. Får se hur jag gör. Får väl se när jag får tummen ur och skaffar mig en hemsida, haha. För det är ju det som är tanken i alla fall...Suck!
Nåja, allt hade gått bra för Gösta och Tindra i alla fall. Så det var skönt att höra. Nu skulle han hem och vila upp sig ett par dagar, hehe. Men Tindra hade varit så snäll så! Men jag måste ju faktiskt erkänna att jag har saknat henne lite idag. Trots att jag kände att det verkligen var skönt att inte ha med henne dit bort så saknade jag henne. Men vem gör inte det? Hehe!
Nä nu har mina bilder laddat klart så nu ska jag gå igenom dom! Men som sagt..kommer uppdatering strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0