Packat klart..

Ja då har man precis packat iordning alla sina grejer. Även Tindras. Förutom kläderna hon har på sig då. Hon ska faktiskt få åka hem i pyjamas. Hon åkte ju hit i det och det är nog bekvämast. Själv har man dragit på sig mjukisbyxorna och en myströja. Mobila bredbandet är installerat och jaa. Nu väntas bara hemfärden alltså. Jag får väl blogga hela vägen hem, hehe. Hålla er uppdaterade. Eller i alla fall kanske lägga in bilder efter vägen. Det kan jag ju faktiskt göra. Får väl se.

Har även hunnit vara i stan och fika, köpa en växelriktare och gå en sväng. Nice nice. Då kan jag ju ha datorn på hela tiden, hehe.

Nä nu ska jag ta en snabbkik innan vi ska äta.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att resan hem går lika bra som resan upp men att ni slipper regnet. Vet ju dock att det regnar runt Sundsvall i nuläget.

2009-08-01 @ 19:20:30
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Nina

:D



sitter du i bilen nu? =)

2009-08-01 @ 21:09:09
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0