Sen kväll och tidig morgon

Ja det blev en sen kväll igår. Jag har ju liksom ett problem att sluta med något som jag tycker är roligt när jag väl har börjat, haha! Jag satt och grejade lite med en höstdesign. Men känns som att det är lite väl tidigt att sätta in den. Det är väl inte höst än? Fast idag såg det faktiskt lite så ut, dimma, dagg och det såg riktigt kyligt ut. Nu börjar dock solen komma fram så vi får väl se vad det blir för väder idag. Men jaa, jag tror att jag kom isäng strax efter 00, vilket är väldigt sent för att vara jag! Och jag somnade nog inte fören klockan 1. Inte bra. Men jag tog mig upp utan problem idag i alla fall, hehe. Fast det känns som att ögonlocken vill falla ihop. Men jag får faktiskt hålla mig vaken hela dagen idag så att jag blir trött ikväll. Då kanske jag inte sitter uppe till midnatt, haha! Vi får väl se.

Snart bär det av till dagis igen. Det är ju bestämt att Tindra ska gå på dagis måndag, tisdag och torsdag från klockan 9-14. Det blir nog bra det vetni!. Sen får vi väl se om jag kan få mig nått jobb snart. Hoppas väl på det. Men jag kommer i alla fall avvakta med att prata med arbetsförmedlingen till efter mötet. Så kan vi väl se vad som sägs på detdär mötet. Men var ska man söka praktikplats då? Som vad? Jag vet ju vad jag vill jobba som men det är lite svårt att ta praktikplats på ett sånt ställe för där kommer jag inte ha en chans att få jobb om jag inte skaffar några fler körkort först. Och det är svårt när man inte har dom pengarna som körkorten kostar. Men ja, jag vet inte riktigt. Så länge jag får något att göra så blir jag nöjd.

Idag medan Tindra är på dagis ska vi faktiskt gå runt och ströva lite på torp. För jag känner det att om jag stannar hemma kommer jag lägga mig på soffan och somna, haha. Inte så bra. Sen tog maten i frysen slut igår så vi behöver handla lite för det orkade vi inte göra igår, hehe. Kommer kännas väldigt konstigt att gå där utan henne.. Hon brukar ju alltid få springa runt där inne nu när hon är med. Ingen att jaga efter.. Nåja, det går nog bra.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0