Skönt som attan faktiskt

Jag ringde till min bm idag (tack vare Martina) och sa att jag gärna ville prova ett sånt där bälte. Och jag hade tur! För hon hade ett inne och jag kunde gärna få prova det. Fick komma redan idag och det är en lättnad. För det är liksom speciellt i helgen jag vill pröva om det funkar då jag ska gå väldigt mycket. Det var FRUKTANSVÄRT skönt att ha det på sig i alla fall. Det vill jag lova! Har till och med lyckats plocka undan lite här hemma efter Tindra. Funderar på att göra ett försök till en dammsugning med.. Men jag ska fundera lite till på den biten. Dock var det lite svårt att böja sig ner när man hade bältet på sig. För det hade en tendens att trycka in i magen eftersom det är rätt brett. Nåja, det gick relativt bra i alla fall.

Men idag känner jag mig helt jäkla slut. Tröttare än jag vet inte vad. Måste bero på att Tindra vaknat så många gånger inatt. Men jag får väl se det positivt. Då kanske jag kan somna ikväll. Fast jaa, jag vet inte. Får väl se. Jag var i alla fall iväg till biblioteket förut. Lånade 2 böcker. Nummer 4 och 5 i serien jag läser. 4e heter kärleksbarn och 5e heter för kärleks skull. Så vi får väl se om dom är lika bra. Men det tror jag nog. Jag har i alla fall höga förväntningar.

Men jag tror att jag får sluta skriva nu. Känns som att allt bara blir osammanhängande och jag har inget vettigt att skriva om. Kanske skulle strunta i att sitta här över huvud taget...

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp... ;) A oarnge undertill och svart över till :) bjurras ;) Den spelar som faaaan !!! hehe går knappt att sitta i den om man drar på lite grann bara, får svårt för att handas och när du går ur bilen är man nästan döv, men hör typ ingenting av vad folk säger xD hahha

2009-08-27 @ 21:01:01
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0