Varför?

Varför håller hon på så? Jag har aldrig varit med om det tidigare.. Tindra. När man lägger henne i sängen som vanligt när hon brukar vila på morgonen så låter det som att hon somnar. Det blir alltså tyst i 5-10 minuter men sen börjar hon om att tjattra där inne. Varför gör hon så? Försöker hon hindra sig själv från att somna eller? Man blir ju fundersam..

Vad ska vi göra idag då? Jaa, ingen aning. För Jesper börjar ju jobba klockan 15. Så vi har inte så mycket tid att hitta på något idag. Inte allihopa i alla fall. Så jag har faktiskt inga idéer. Vi ska ju hinna laga mat så att han hinner få något i magen innan jobbet också. Aja, vi får väl se. Kanske tar en tripp till torp eller nått. Jag skulle vilja handla lite. Så det får vi nog göra idag. Maten blir dock av enklaste laget, hehe. Spagetti och köttfärssås. Men det är gott. Får väl se om vi får i Tindra någon mat. Igår fick jag i henne 3 tuggor sen skulle hon promt äta själv. Så hon får väl göra det. Jag kan ju inte få i henne någon mat själv så jag känner, vad spelar det för roll? Hon får i sig mer när hon äter själv än när jag ger henne så varsågod! Hon måste ju lära sig och hon "kan-själv" så jaa, finns inte mycket att göra åt saken faktiskt. Så därför känner jag att hellst lagar jag mat som inte kladdar så mycket. Men det är inte alltid så lätt.

Ha en trevlig dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0