Bingolotto och månen (igen)

Ja idag ska vi spela bingolotto igen. Vi gjorde det förra helgen och då vann Jesper 100kr, så vi tänkte att vi lika gärna kan köpa 2 nya lotter för dom pengarna, så det har vi gjort. Får väl se om det ger någon högvinst denna gången. Troligtvis inte, men det är rätt skoj att spela ändå. Mysigt om inte annat. Men man känner sig lite gammal, haha.

Sen så fick jag syn på månen. Den lyser upp hela himlen idag. Ser nästan ut som att det är fullmåne med, eller ja, det är fullmåne, haha. Men det var inte lätt. Först ställde jag in kameran på P för att se hur lång slutartid kameran själv väljer. Men det var typ ingen slutartid alls och månen uppenbarade sig som en vit fläck i kameran bara, inte snyggt alls. Så jag fick ställa kameran på M dra upp bländaren till högsta (i mitt fall 32) och ställa slutartiden på 1/6 sekund. Då blev det bättre. Sen prövade jag mig fram med massa olika slutartider, så nu ska jag titta på resultatet. Jag kommer visa resultatet här med. Ni får gärna säga vad ni tycker. Var ärliga, det kommer JAG längst på.

  Detta är resultatet av ALLDELES för lång slutartid :P

   

KOM IHÅG ATT BILDERNA ÄR KLICKBARA FÖR ATT FÅ DOM I STÖRRE VERSION!!!

Sen fotade jag snön ute idag. Såg lite coolt ut så jag måste bara visa. För snacka om att det är lite kontrast på detta:


Nu ska jag spela bingolotto men jag ska bara tillägga att jag hädanefter ENBART kommer lägga in bilder på Tindra på min bilddagbok, resten av bilderna kommer läggas här. Bara så ni vet.

Måste rusa!
Puss

Kommentarer
Postat av: teddy

visst är månen helt underbar vacker.

Vi ser den här hemma också och hela lägenheten lyser upp :)

Uglas bruden borde inte ens ställt upp i tävlingen. Hur har folk röstat egentligen?

Trevlig start på nya veckan iaf.

kram kram

2009-02-08 @ 20:34:00
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0