BLIR SNART GALEN!!!

Jag sitter och hostar som en jävla idiot nu, det gör skitont i halsen och så snorar jag som en gnu med. Jag blir jäklat galen! Orkade inte gå så länge på mässan, men den var helt ok. Blev dock inga bilder tagna, haha! Men jag blir tokig på den här jävla förkylningen! Inga smaklökar har jag heller. Försökte dricka the, ingen smak, provade äta digestive, kände inget, saft? Nope, nada och ingenting! Lukter är det dåligt med det också! Vafan?! Någon som vill byta med mig?? Jag byter gärna nu på stört! Fan! Och inga halstabletter har jag heller. Blää..

Vad händer ikväll då? Kan ni gissa? LIGGA HEMMA PÅ SOFFAN och bara glo på dumburken. Hade varit gott att trösta sig med en chipspåse, men sen kommer jag på mig själv..jag har ändå ingen jävla smak i munnen så vafan gör en chipspåse för gott? Nä fy! Förlåt men jag var tvungen att få klaga lite. Vad ska jag göra så att jag slipper hostan i alla fall? Snoret kan jag leva med bara jag slipper hosthelvetet!

Nu ska jag sluta klaga, men jag hade fan inget vettigt att skriva. Är så jävla trött på denna förkylning...........

GOD KVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Linda (flingan)

hej du! fasiken! vilken jädrans förkylning, aldrig roligt med förkylning. Kast att inte känna någon smak. hoppas iallafall att du har en så bra fredag som du kan ha. Vi är inte många som skriver på vimedbarn längre ( ska jag säga som skriver en gång varanan vecka ha,ha) men lite sorgligt 'är det allt.

Några planer inför helgen?

Kramis.

2009-02-27 @ 21:34:47
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0