Blir tokig!

Ja vafaan är det med blogg.se? Har varit helt knäppt i flera dagar nu. Går segt, trögt, ibland kommer man inte ens in och nu får jag upp "sidan kan inte visas" flera gånger. Jag blir fan galen på detta. Men nu orkar jag inte byta bloggsida igen. Det var så himla svårt att komma igång igen, haha.

Jag blev utmanad av lillasyster Jennifer på bdb, men jag lägger upp listan här. Direkt du ser det här är du utmanad!svarar du inte på allt kommer en otur följa dig genom året 09.

FYRA PERSONER SOM GÖR DIG LYCKLG:
1. TINDRA
2. Jesper
3. Malin
4. Sa jag Tindra?


NÄMN 6 LÅTAR SOM VÄCKER MINNEN:
1. Sarek - Genom eld och vatten
2. Groove coverage - Poison
3. Markoolio - Han tog av sig sin kavaj
4. Linda Bengtzing - Alla flickor
5.
6.


NÄMN TRE SAKER DU ÄLSKAR:
1. Tindra
2. Fotografering

3. Sommar

NÄMN TRE SAKER DU HATAR:
1. Folk som ljuger och sviker
2. Grönsaker
3. Att släkten bor så långt bort.


FEM SAKER DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA:
1. Sommarn 08.
2. Sveket från min så kallade mamma
3. Spanienresan med några flickor från klassen
4. Vårat bröllop
5. När vi förlovade oss i england


FEM SAKER DU VILL GÖRA:
1. Resa utomlands
2. träna på friskis
3. Få jobbet som vimmelfotograf
4. Åka till norrland
5. Ta lastbilskortet


Jag utmanar ALLA!

Fick ju ruscha ut till torp förut och köpa blöjor. Och så glömde jag kuponger och allt sånt skit hemma så jag fick SPRINGA hem och SPRINGA tillbaka till busshållplatsen och jag hann fanimej! Haha! Trodde jag aldrig. Sen kom vi i alla fall till torp. Jag handlade på coop idag. Skaffade shop express där med, ganska smidigt faktiskt. Vi har ju det på maxi då vi oftast handlar där, men jag kände att jag lika gärna kan skaffa det på coop med, för vi handlar allt där ibland och då får man ju stå i KÖÖÖ. Aja, så fick i alla fall köpt blöjor och lite mat till mig. Vad gillar ni min specialupphängning av blöjpaketet under barnvagnen? Haha! Det fick inte riktigt plats 2 stycken paket där under så jag tog halsduken och knöt fast det helt enkelt. Kolla här. 


Nu ligger min dotter och pratar i sömnen, haha.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0