Diss på let´s dance!

Ja det är nästan så att man känner att man vill dissa let´s dance nu. För det finns 3 stycken som verkligen borde åka utt PRONTO! Elisabeth, Carl-Jan och Kitty. Dom är ju totalt värdelösa på detta. Tyckte hellre att Hasse Aro skulle få vara kvar en stund till. Men det är ju synd att man inte kan bestämma själv vilka som ska åka ut och vilka som ska vara kvar. Men jag håller fortfarande på Morgan Alling, han är j*vlat kung alltså, haha! Och Laila Bagge är grym på att dansa hon med!Blir det dom 2 kvar i finalen kommer det bli en hård match tror jag minsann. Men det återstår ju att se. Svenska folket verkar ju ha väldiga problem att rösta rätt så det kan mycket väl hända att Morgan åker ut nästa vecka. Men då börjar man fan fundera om det inte är en riggad match. Blä på det.

Jag och Krewer var i alla fall ute och gick en sväng i snön igårkväll. Det var rätt skönt faktiskt. Jag var på lite halvtaskigt humör igår. Men det var jag inte ensam om i alla fall. Mitt humör gick i alla fall över efter promenaden. Vi var väl ute i typ 40 minuter ungefär. Mer kunde vi inte gå för vi ville ju titta på let´s dance, hehe. Men idag ska jag då inte ut och gå tror jag. För det är så jäkla blaskigt så man blir ju pisseblöt så fort man sätter foten utanför dörren. Nä det får bli en inne-mys-dag för mig och dotra. Som faktiskt i skrivande stund ligger och ropar och tjoar innifrån sovrummet, hehe. Så jag får nog faktiskt gå och ta hand om henne. Hon ska få på sig lite kläder och sådär. Sen ska jag nog ta mig en sväng med snabeldraken också. Samla ihop lite katthår så att Tindra kan få ligga och kravla runt på golvet obehindrat.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anki

kolla min blogg ;)

2009-02-07 @ 10:31:40
Postat av: Martina

Jag håller med dig lite där tycker carl jan skulle åkt ut. hmf!

oki ja jag får la läsa den nån ggr efter de 3 böcker jag redan har att läsa;P

2009-02-07 @ 11:24:51
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0