Fredagen den 13e

Scary. Idag är det fredagen den 13e. Otursdagen enligt många. Men jag vet inte jag. Jag tror mer att det är en liten fixidé. Bara för att alla TROR att det är en otursdag så kanske det blir det för många. Dom får otur för att dom intalar sig själv att det är en otursdag. Det tror jag i alla fall. Hmm, vad ska vi göra idag då? Blir nog fruktansvärt lugnt. Kanske kan se någon skräckfilm dagen till ära? Får väl se vad gubben säger när han vaknar.

Jag har en fruktansvärd träningsvärk i mina ben idag. Snacka om att man är otränad! Vi gjorde någon lek på öf igår där barnen skulle sitta på benen och man skulle göra vågor och allt vad det var. Så det tog verkligen på musklerna som är nästintill obefintliga i mina ben. Men det känns gött. Träningsvärk är ju en skön värk. Tycker i alla fall jag. Blev ju inget babysim idag heller så jag funderar på om vi ska strunta i det helt och åka och bada med henne själva. Fick lite tips av grannen igår hur man ska hålla och hur man kan göra. Så vi får väl prova någon gång. Jag har röda veckan så jag kunde inte bada och Jesper har inga badshorts, eller han har ett par men vi vet inte vart dom är. Så det sket sig i vilket fall som hellst.

Nä, nu ska jag ta och ge dotra lite gröt.
Skriver säkert mer sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha joo :P

2009-02-13 @ 12:24:42
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0