God morgon!

Ja det har det verkligen varit idag. En god morgon. För morgonen började med en skön sovmorgon. Tindra vaknade inte fören 9. Det var faktiskt ganska skönt, för jag var såå himla trött. Så vi fick mysa lite imorse. Har ju saknat henne när hon var hos farmor fredag till lördag, hehe. Men nu ligger hon och ålar runt här på golvet som vanligt, hehe. Kan ju lova att det kändes tomt här hemma i fredags eftermiddag när vi kom hem. Det var helt knäppttyst. Visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men det släppte ju sen när allt folk började droppa in. Hon hade då varit snäll i alla fall och det är ju det viktigaste. Glad blev hon att se oss.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag har skitont i min fot. Började i fredags morse och jag har fortfarande skitont. Det värker inte i hela foten utan det är på ett speciellt ställe som jag inte riktigt kan förklara..trycker man där så ilar det i hela foten, ajajaj. Jaja det gåt väl över nån gång.

Ääh nu ska jag kika lite snabbt sen ska jag hoppa in i duschen.
Hörs säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0