Inget bättre.

Nää jag mår då inte bättre idag. Eller ja, än har jag ingen feber i alla fall men jag känner mig nästan sjukare idag än igår. Får väl se hur länge det håller i sig. Jag hoppas i alla fall att jag är frisk till på måndag så att Jesper slipper stanna hemma från jobbet och ta hand om lillan. Nä det behöver han nog inte men jag har ju knappt någon ork i kroppen idag. Men det går väl över snart hoppas jag. Men det värsta med förkylningen är ändå smaksinnet, som är totalt bortblåst. Jag är svinhungrig men vet inte vad jag ska äta för jag tycker att allt är äckligt när jag inte känner någon smak. Men vi får väl se.

Idag blir det bara att vara hemma i alla fall. Blir nog att kolla melodifestivalen ikväll och har jag fått tillbaka smaken så kanske man kan laga nån god mat till ikväll. Jag har ju provköpt en ny marinad till kött som jag tänkte testa och se om den är nått att ha. American barbecue hette den. Så det lät riktigt gott, men jag vill ha ordentliga smaklökar innan jag testar den. Får väl se om man kommer fram till nått vettigt.

Nä nu ska jag snabbdammsuga lite så att lillpruttan kan få ligga och leka på golvet. För dessa jävla kattjävlar fäller så mycket hår så man måste dammsuga varje jävla dag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0