Jag hade fel, så fel

Jepp, om ni kommer ihåg så skrev jag för typ 1 vecka sen eller nått att det snöade massor men att jag trodde snön skulle försvinna inom kort. Men jag hade fel. RIKTIGT fel. För snön ligger fortfarande kvar och nu har det snöat i ca 5 dagar i rad. Och nu är det nästan hemskt, det har snöat hela dagen och blåser gör det med, så det är värsta snöstormen här. Vi som inte ens brytt oss om att köpa en snöskyffel. Nåja, vi får väl låna grannens kvast så länge, men nu när det kommit så mycket snö hade det varit skönt med en skyffel faktiskt.

Nu sitter jag bara och väntar på att melodifestivalen ska börja. Så vi får se om det är några bra låtar ikväll. Sen vet jag inte om det blir en film eller om man helt enkelt går och lägger sig, jag är rätt trött faktiskt. Men vi får se.

Nu ska jag kika vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0