Jahapp, å nu då?

Ja vad ska man göra nu då? Tindra sover och jag är fortfarande för sjuk för att orka träna. Jäkla skit då! Jaja, jag får väl slänga mig på soffan och läsa min bok. Om det inte kommer nått bra på tv. Får väl kolla tv.nu och se om det är nått intressant på tv4 fakta, hihi. Det är nog ändå den bästa kanalen som vi har, haha! Nåja vi får väl se vad som händer.

Jag och Tindra tog oss ett bad förut, hehe. Hon satt i sin matstol i badkaret och chillade ordentligt, haha. Kolla på detta!

Haha hon är för go! Och sen tog vi bort matstolen och jag höll i henne på mage i vattnet och shit vad hon började sprattla! Hahaha!! Hon försökte simma! Eller aa, det såg ut så i alla fall. Och plaskade så hela badrummet blev blött, tss! Men men, det är smällar man får ta.

Sen har Tindra börjat grimasera så himla mycket! Speciellt när hon äter mat. Då kniper hon ihop hela ansiktet och sen blåser hon ut och in luft genom näsan. Ja det är svårt att förklara men jag kan inte låta bli att skratta när hon börjar! Haha! Ja ni kan få se en bild om ni vill, hehe. Eller aa, alla som läser såhär långt får se den, för jag lägger upp den oavsett vad ni vill.


Nää om man skulle ta och byta dator och sätta sig och leka lite i photoshop. Det låter som en bra idé. Kanske ni kan få se lite resultatbilder sen, om ni vill? Men först ska jag pissa!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

skön variant att ta matstolen i badkaret :D hon sitter ju säkert iaf =) ser så härlig ut med skummet :D

2009-02-26 @ 21:30:31
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: emma

ser skönt ut där i badkaret. smart med matstolen :)

2009-02-27 @ 09:36:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0