Klantigt tanten!

Fan vad klantig jag är!! Jag skulle koka några nappar, tro fan att jag glömde dom på spisen, så plasten på napparna smälte givetvis! Fan vad klantig jag är. Jag blir så arg på mig själv! FAN FAN FAN! Så nu har Tindra bara EN napp, för jag hittade en av hennes nya, men tänk om hon tappar bort den med, grr. Varför gör man såhär? Varför blir man så jäkla glömsk? GRRR!!! Såhär ser napparna ut nu. TUR att det inte gick längre, för så mycket smälte dom inte..




Nämn något som gjorde dig glad igår: Tindra kanske..jag vet inte.. 
Vad gjorde du kl 8 imorse: Gav dottern mat.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Försökte väcka gubben..utan resultat dock.
Det sista du sa högt: Nu får du vakna.
Det senaste någon sa till dig: En liten stund till bara..
Vad har du druckit idag: Ett glas vatten
Vad var det senaste du åt: Pizza igår (från i förrgår) 
Vad var det senaste du köpte: Hmm..pizza?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och mulet
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Sover du tungt: Nja..ibland..
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb *muttra*
Favoritklädsel: Baggyjeansen är favoriter, annars mjukisar.
Favoritlåt just nu: Många
Vad ser du om du tittar till höger: Leksaker, dammsugare, barnvagn, hoppgunga, fotoram och väggljusstake 
Vad gör dig glad just nu: Tindra som ligger och tjattrar i sängen.
Vad ska du göra härnäst: Hämta posten och väcka gubben 
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg och lite halvdepp..
Favoritgodis: Amigochoklad
Kläder just nu: Mjukisar all over 
Sommarplaner: PITEÅ!!
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Mer natt tror jag..fasst nu har man automatiskt blivit morgon.. 
Vad är viktigast för dig: Familjen
Är du kittlig: Under fötterna ;P
Snarkar du: Gjorde när jag var gravid..men inte nu.. 
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Alla småkryp är äckliga, men spindlar är värst tror jag.. 
Stökigt eller välstädat: Hellst städat..men jag är lite dålig på det..
Längtar du mest efter just nu: Resa..

Ha en förskräckligt bra dag!

Kommentarer
Postat av: ditte

det förstår jag :) hoppas du och din lilla bebis får en fin dag :)

2009-02-17 @ 10:55:54
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, hon är väldigt stark så jag tror det är därför hon har varit tidig i den fysiska utvecklingen. Men vid 8 månader så börjar de lära sig att ta emot sig när de ramlar så det är en mycket mer passande ålder att börja ställa sig, tycker jag! =)



Jag kokade en massa av Lilys grejer igår efter resan och lyckades smälta en både en bitring och en napphållare. Bitringen var dessutom en sådan man kan kyla ner, så den innehöll nåt klet som fastnade i allting annat i kastrullen. Så jag är nog lika glömsk som du. =) Fast värst var det när lillan var nyfödd och amningen inte kommit igång. Jag pumpade alla mål till henne och när hon sov skulle vi koka alla delar till pumpen. Den stod på tills allt vatten var borta och allt var en bränd plastklump. Det blev lite panik att skaffa en ny, vill jag lova! =)

2009-02-17 @ 11:01:34
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Emma

ah de är ju typ samma sak så :S

2009-02-17 @ 14:49:40
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0