Läsestund

Ja jag håller ju på att läsa en bok just nu. Den heter Inspärrad. Har bara läst ca. 60 sidor i den, men den är rätt seg tycker jag. Än så länge. Men jag har en känsla av att detta är en sån bok som är seg i början men som kommer igång snart och då kan man inte slita sig ifrån den. Så vi får väl se. Jag får försöka ge den en chans. Det värsta med mig är bara att jag lätt ger upp. Men men vi får väl se. Just nu väntar jag ju egentligen bara på att jag ska få tillgång till en annan bok som jag reserverat. Fan den lät så himla bra, men sjuk. Handlar om en kvinna som födde ett barn och fick en så svår förlossningsdepression att hon sköt sin son på 6 veckor och även sig själv. Men hon överlevde och det gjorde inte sonen. Ja jag fick rysningar när jag läste om den, men jag måste bara läsa den för att försöka förstå hur man nånsin kan göra så. Får väl se om jag blir nått klokare på det. Fastän jag har svårt att tro det. Men man kan ju aldrig veta. Nåja, nu ska jag nog försöka läsa lite till ur boken innan jag ska gå och krama kudden.

Puss på er, och god natt!

Kommentarer
Postat av: IchO

Dessie har lyckats då hon dels viker ut sig, sen drog kissie upp de i sin blogg.. fjortisar du vet ! =)

2009-02-10 @ 23:25:47
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0