Melodifestivalen ikväll

Ja jag hade tänkt se melodifestivalen ikväll. Kanske käka lite popcorn. Jesper ville ha pizza till middag idag så det får väl bli så också. Men det kommer vi ju äta innan melodifestivalen, men aja, så får det bli. Aja baja på mig, men jag orkar inte tänka på att ställa mig i köket och laga mat idag. Och Jesper är inte helt kry han heller, men åter till melodifestivalen. Vad tycker ni om kvällens artistutbud?



Jag vet inte riktigt. Jag kommer nog ha ganska höga förväntningar av Agnes och Anna Shalene för jag gillar verkligen deras röster och låtstil. Men vi får väl se. Sen måste jag bara säga att jag tycker att melodifestivalen har ballat ur lite. Sveriges bidrag borde (enligt mig) sjungas på svenska, eller i alla fall engelska som är så himla internationellt. Men nu har Sveriges melodifestival innehållit grekiska, spanska, engelska och svenska. Vart går gränsen egentligen? Jag blir så trött på detta. Visst tyckte jag att den grekiska låten var skön, men den passar ju inte som Sveriges bidrag i Moskva. Nej tack! Nåja, smaken är ju som baken och tur är väl det!

Nu börjar jag känna mig liiiiite bättre i alla fall. Har inte hostat fullt lika mycket idag som igår och så har jag ingen feber. Så nu kanske man är på bättringsvägen. Får hoppas det!

Nu blir det att beställa lite mat. Blir nog en pizza med MASSA vitlök på. För vitlök är bra mot förkylning!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0