Promenad i solskenet

Ja vi var ju först hos Jespers mormor, dom käkade lite risgrynspudding, usch. Jag åt nån macka istället, hehe. Men efter det åkte vi ner till strandpromenaden och gick en sväng. Trodde inte att vi var borta så länge men vi var ute och gick i lite mer än en timme, det var riktigt skönt. Lite kyligt bara. Och jag fick fota en massa med, här kommer ett urval med bilder.
                           

Ja det blev några bilder faktiskt, haha. Men det var mysigt att gå en promenad där nere i alla fall.

Ikväll blir det att äta skinkschnitzel med pommes och beasås och efterrättspaj. Ska bli smarrigt. Och så blir det väl att se på lets dance och hoppas att rätt par åker ut ikväll nu för en gångs skull. Och jag hoppas helt seriöst att Morgan Alling vinner, han är grym! Men Laila Bagge är ju också grym..och Magnus Samuelsson. Fan det är svårt val, haha. Men vi får väl se hur det går med detta.

Nu ska jag kika vidare, kanske skriver ikväll när jag är förbannad över att fel par åkte ut ur lets dance, haha.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

Godmorgon :)

vilka fina bilder :D

Hoppas du får en fin start på veckan!

2009-02-16 @ 07:47:54
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0