TRÄNING!

Ja igår gjorde jag ju som sagt lite pilatesövningar, det var skönt och jag har faktiskt haft lite träningsvärk idag. Och nu ikväll så var Malin, Malin och Malin här och vi körde först pilates och sen körde vi en annan träningsfilm. Och det var riktigt kämpigt måste jag säga. Träningsvärken försvann men nu har den kommit tillbaka med besked! Jag vill inte veta hur jag kommer känna mig imorrn, haha! Eller i övermorgon! Det sägs ju att träningsvärken alltid är värst den 2a dagen efter träning. Haha, ja vi får väl se hur jag känner mig. Imorrn blir det dock ingen träningsvideo, för jag vill inte träna när Jesper är hemma, hehe, men det blir nog en promenad i alla fall. Förhoppningsvis kan Jesper kliva upp imorrn relativt tidigt så att jag slipper dra ut barnvagnen, det är himla skönt att gå en promenad utan barnvagn. Men vi får se på den saken. I värsta fall får hon väl följa med ändå. Nåja, får väl se.

Nu ska jag snart gå och lägga huvudet på kudden tror jag. För jag är helt slut.
God natt, dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0