Att man inte kan låta bli

Ja nu har jag internetfönstertittat igen och jag har hittat saker som jag vill ha till mig själv nu istället. Jag är ju en sucker för jeans och även tunikor/klänningar har blivit en stor favorti, och så hittade jag dessa plagg.
   *DREGGLA*

Fy på mig, jag ska ju inte, haha! Men det är ju så svårt att låta bli.

Vi var ju som sagt på 50-års kalas förut. Det var trevligt, sen kom lite lite väl mycket folk så vi åkte hem. Men vi ska åka ut någon dag till veckan. Jespers mamma var så sugen på att vara barnvakt så vi får väl se om vi kan hitta på nått så hon kan få rå om Tindra lite, hehe. Det blir nog bra, kan vara skönt att få en RIKTIG sovmorgon någon gång med, hehe. Men vi får väl se hur det blir.

Idag har jag fortsatt städa det jag inte orkade igår. Eller ja, jag tar det rum för rum känner jag, igår städade jag vardagsrummet och idag köket. Får se om jag orkar städa resten imorrn så att jag får byta gardiner, dammsuga och skura nån gång, haha. Man bara skjuter på saker hela tiden.

Och jag vill ha ett nytt objektiv!! Jag måste fan börja spara pengar till det nu! Jag vill ha ett 70-300mm zoom. Dom är inte så jäkla dyra ändå. Hittade ett för typ 1400 tror jag det var, men jag har inte pengar till det just nu i alla fall så därför får jag spara lite, man är ju inte direkt rik när man är mammaledig, hehe.

Nä hörni, nu har jag svamlat färdigt för idag tror jag.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0