Dagens outfit och ett pokerset!

Nu kommer ni få se Tindras outfit för idag, sen ikväll kommer ni få se min outfit men det kommer ikväll. Och jag är fortfarande stolt att jag kom i en 38 på den klänningen jag ska ha ikväll! Mest stolt! Haha! Men som sagt här kommer Tindras outfit för idag, hehe.



Jag tycker faktiskt att det är fint med brunt och rosa. Det passar liksom bra ihop. Så hon fick vara brun-rosa idag. Dressen kommer från farmor och linnet hon har under kommer från farbror. Mycket fint!

För att återkomma till pokersettet så var jag och hämtade ett sådant på posten igår. Det var faktiskt snyggare än vad jag trodde och i riktigt bra kvalité. Blev lite chockad för jag trodde inte att det skulle vara så fint. Och det var TUNGT. Det väger säkert 6-7kg eller nått. Innehållet är marker i olika valörer (1,5,25,100,500&1000), 2 kortlekar, 1 dealerbricka och 5 tärningar. Fick ju prova det lite igår, hehe. Men det var bara jag och Malin. Men titta här vad tjusigt det är.

   
Själva väskan var vadderad och i skinnimitation (gissning). Tärningarna var genomskinliga. Riktigt snyggt tycker i alla fall jag, eller vad tycker ni?

Nu ska jag packa Tindras alla grejer sen måste vi åka.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

åå vilken söt liten dress :D

2009-01-30 @ 22:41:45
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0