Det går inte framåt

Njaa jag får nog skippa detta med frågesport faktiskt. Har inte fått en enda fråga och det är flera stycken som läst min blogg. Så nu skiter vi i det. Visst om jag nu mot förmodan skulle få någon fråga ska jag försöka svara på den men ääh. Vi struntar i hela grejen.

Jesper är sjuk. Han har ont i halsen och han är förkyld. Så nu tycker han att jag ska sitta och tycka synd om honom, haha. Skulle inte tro det, haha. Jag är en marodör. Och jag är nått såpass rastlös. Vet inte vad jag ska göra. Jag vill så gärna åka upp till Piteå med, men det blir nog inget med det heller. Har helt enkelt inte råd. Men vi får se hur det blir, januari är inte slut än.

Nä måste kila iväg och ge dottern lite mat. Spagetti och köttfärssås står på menyn.
Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0