En lyckad kväll = bakrus!

Ja fy sjutton vad bakis jag var förut idag. Nu är jag mest trött. Fan vi skulle ju inte dricka så mycket igår eftersom Jesper skulle köra idag för att hämta lillan. Men det gick ju sådär med det så vi ringde till Tobbe idag så han fick köra ut oss till Jespers mamma så vi kunde hämta lillan. Det väl väldigt snällt tycker jag, TACK!

Lite om kvällen igår då? Jaa, från början trodde vi inte att nån skulle komma för det var många som inte kunde. Men sen droppade dom in en efter en. Så i slutändan var vi 7 stycken killar och jag! Jag trivdes som fisken i vattnet, haha! Och skoj som fan hade vi. Drack massa öl, tjöta och spelade singstar. Och som vanligt så är alla så kaxiga och tror dom kan slå mig, haha! Men jag spöade skiten ur allihopa fastän det låter förjävligt när jag sjunger. Det blev en hel del bilder igår med, men jag orkar VERKLIGEN inte ladda upp dom här, för det blev 126 stycken efter att jag sållat bort några som var jättesuddiga och sådär. Så just nu håller jag på att ladda upp dem på bilddagboken (http://MrsAnderss0n.bilddagboken.se).

Nu har vi ringt till pizzerian, för jag SKA ha pizza idag. Jag har ju varit så sjukt bakis idag. Har nog aldrig haft sån huvudvärk som jag hade imorse när jag vaknade, blä på det. Sen fick jag ju springa på toa och spy med, haha intressant va? Men nu mår jag skitbra igen! Lite trött bara. Och Tindra sitter och tjoar, hehe. Tur att huvudvärken gått över i alla fall.

Nåja, en bild kan jag bjussa på i alla fall:


Så det blev en hel del igår som sagt. Med tanke på att 2 som var här drack inte, tss.

Nä nu ska jag se om inte bilderna har kommit upp än..
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

heeh tackar:) ja du tyckte ju de va värt pengarna satt;P

De va då inte lite ni drack;P haha!

2009-02-01 @ 09:54:06
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0