frågesport och lista

Namn: Malin
Ålder: 22
Gör:
Är mammaledig och njuter
Bloggar om: Mitt liv, mina intressen och mina funderingar.
Bor: Kommer från Piteå men nu bor jag i Uddevalla
Äter helst: Korvstroganoff.
Dricker helst: Fanta, är det fest så är öl bäst.
Intresserad av: Fotografering, kläder och det är alltid skoj att skriva blogg, haha.
Civilstatus: Gift
Familj: Jag, min man (låter fortfarande konstigt) och våran dotter Tindra.
Läser helst: Skvallertidningar eller en fototidning.
Lyssnar helst på: Lite blandat, så länge det inte är klassisk musik eller opera eller nått sånt..
Ser helst på: OTH, SATC, Simpsons, 2½ men, ja jag gillar nog ganska mycket på tv..
Favoritblogg: Jag läser endel bloggar varje dag. Men jag tycker det är rätt skoj att läsa mammabeckas blogg. För jag förstår inte hur hon klarar av att ta hand om 3 ungar och hon är nu bara 18 år. Jag hade aldrig klarat det! Hon är väldigt stark. Sen följer jag ju Martinas blogg flitigt, haha.

Ja eftersom jag älskar sånna här listor och sånt så tänkte jag sno en liten idé från en annan blogg jag läser med jämna mellanrum. Hon hade postat och bett sina läsare ställa massa frågor till henne som hon sedan svarade på i sin blogg. Nu har ju inte jag sådär sjukt många läsare men skulle ändå vara skoj och se om man kan få in några frågor. Ni får fråga mig VAD NI VILL om vad ni vill! Så ska jag svara i den mån jag kan. FRÅGA PÅ NU!!

Det var allt för denna gången.
FRÅÅÅÅGA PÅÅÅÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0