Frågestund

Frågor från http://beciell.blogg.se/

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? - Nu är jag det..förut gillade jag det inte alls.


2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? - Häst, hund, katt, fågel..


3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? - Ibland


4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? - Ganska många..men shrek är rätt rolig.


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu? - Nää


6. Är du allergisk mot något? - Mjölkmage..


7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ? - Äsch


8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt? - Dammtorka, dammsuga, skura, tvätta..jag kan fortsätta gå och gå och gå.....


9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst? - Jag red när jag var liten..ett bra tag..vet inte hur länge..och spelade hockey


10. Tror du att pengar kan köpa lycka? - Nää men man KAN bli lyckligare ;)


11. Står du helst framför eller bakom kameran? - Bakom


12. Sjunger du i duschen? - Händer


13. Tar du några vitaminer/kosttilskott? - Nää men hade nog behövt..


14. Vilken sorts frukt åt du senast? - Mandarin ;)


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden? - Nä


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet? - Jesper är ju blond så jag får väl säga blond då, haha.


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst? - Hemma i ensamhet..gillar inte kalas..


18. Brukar du handla på kredit? - Nää


19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared? - Självklart!!


20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? - Gå och kissa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0