God morgon!

Dagen började med en liten sovmorgon. SKÖÖÖÖNT! Jag behövde verkligen det, även om det tog ett tag för Jesper att vakna, haha. Men jag kunde somna om i alla fall. Och Tindra hann lägga sig och vila igen innan han skulle åka, så det var riktigt skönt att få sova lite extra! Känns som att jag skulle ha kunnat sova hela dagen, men det kan jag j inte, hehe. Jesper skulle iväg med en kompis nånstans, bara jag får veta vart, haha! Äh, nog om det.

Vad ska man hitta på idag måntro? Skulle vilja hitta på nått, men jag vet inte vad. Känner mig rätt seg faktiskt. Ska snart ge Tindra lite mat i alla fall, sen när hon ska vila igen ska jag hoppa in i duschen. Lättast att göra det när hon vilar, eller när Jesper är hemma, för annars får man inte duscha i lugn och ro. Kanske åker ut till torp och strövar en sväng, men vi får se.

Men nu ska lilltjejen få lite mat så jag får skriva mer en annan gång.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0