Hittar ingen bild

Nä Jesper har formaterat den hårddisken där bilderna på mig i lugg ligger, han har allt gjort en backup på dom bilderna men han har packat ner dom i rar filer så jag vet inte riktigt vart dom ligger just nu. Men jag får väl suga på den karamellen ett tag till. Lugg eller inte..det är frågan.

Jag skrev ju igår att Tindra är väldigt lat så hon orkar inte vända sig, men nu ligger hon på golvet (jag lade henne på rygg) och nu ligger hon på mage och har hittat fram till sin leksakstelefon, hehe. Så nu ligger hon och "snurrar" i cirklar. Hon vänder sig inte men snurrar, om ni förstår vad jag menar. Så det går ju framåt, haha.

Grannen frågade om jag ville med på en promenad idag. Funderar faktiskt på att gå med, för jag har en sån jäkla mensvärk så det kan nog göra gott att få röra på sig lite. Kan ju hoppas på det i alla fall. Så jag får hoppas att hon knackar på och frågar om promenaden.

Nåja, nu ska jag se om jag får igång min mail, det står hela tiden server too busy, vatta fack!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Härligt att hon snurrar på sig lilltjejen!=)

2009-01-10 @ 01:45:22
URL: http://jenniferwiikman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0