Ikea nu igen

Haha ja vi fick ta oss en tripp till ikea idag igen. Vi köpte det som vi inte köpte igår. Men det var ju egentligen inte anledningen till att vi åkte till Göteborg. Nej Jesper köpte ju en telefon igår, men det funka inte bluetoothen eller w-lanet på så vi fick åka dit så han fick byta den så då passade vi ju på att springa en snabbis på ikea. Så nu har vi köpt en ny duk till vardagsrummet plus ett stooort ljus och en "platta" att ha ljuset på, en golvlampa, 2 ramar, självhäftande dekoration som jag satt fast på toadörren och lite doftljus..ja det var nog allt. Looki looki.

   
Blev ganska nice faktiskt.

Nåväl, för övrigt har jag haft huvudvärk hela jäääkla dagen. Hatar huvudvärk, finns det nått värre egentligen? Möjligtvis tandvärk, haha. Jaja skit samma. Jag börjar bli lite hungrig med. Funderar på att steka lite köttbullar och koka makaroner. Enkelt men så gott! Nu när jag har dammsugit och grejer så blir det gott med lite mat.

Får väl se om vi ska se den där filmen ikväll. Vet inte ens om Malin kommer hit. Men vi får väl se.
Nä mat var det..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0