Jäkla internet!

Mitt internet har inte funkat på hela morgonen! Jag blir tokig! Jag är nog fan besatt av att blogga för nu har jag abstinens. Det var 19 timmar sedan som jag bloggade. Gah!

Jaja i alla fall så var jag hemma hos Krewer en sväng igår. Gjorde slingor i hennes hår, det blev asbra och jag känner mig stolt, hihi. Har bara gjort slingor en gång tidigare och det var på mig själv, så jag blev riktigt stolt, haha. Före och efter-bilder finns på min bilddagbok. Fasst det syns inte såå himla mycket på bilderna, får väl se om vi kan ta några bättre bilder idag när håret är helt torrt.

Sen prövade vi lite nya grejer med kameran igår. Jag läste en artikel i min fototidning som jag bara var TVUNGEN att testa. Kolla in detta:
 

Coolt, eller hur?! Får nog testa lite mer ikväll och skriva saker, haha. Ska leta fram en ficklampa med. Här använde vi tändare och stearinljus. Men jag tyckte det blev lite häftigt.

Sen har jag kommit fram till att min kära dotter inte gillar fisk (brås på sin far eller???). Vi har prövat ge henne lax med potatis och västkustgryta. Inget av det ville hon ha. Hon smakade några tuggor, grimaserade som F-A-N och sen spottade hon ut det och skrek uuäää ungefär. Så jag fick inte i henne så mycket. Får väl vänta nån månad och pröva igen. Nu ska hon ha pasta, couscous i tomatsalsa och annat som inte innehåller fisk. Potatis är hon inte heller såå himla mycket för, men det går ner om hon äter potatis och kalvkött till exempel. Men men, får väl se om hon lär sig äta fisk. Då kanske vi kan börja äta lite mer fisk i denna familjen. För jag tycker faktiskt fisk är ganska gott. Beroende på hur man tillagar den. Jag är allt lite kräsen.Men det löser sig nog tillslut.

Men nu ska jag äta lite lunch. Det blir bara mackor iofs men ändå.
Skriver garanterat mer sen!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Man tackar :)



Vilka tuffa bilder! Har ni långslutartid i mörk rum elle rhur gör ni?

2009-01-21 @ 14:46:40
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

oj vad fina bilderna blev :)

2009-01-21 @ 19:12:54
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Vilken bra ide :D Det ska jag testa!!

2009-01-21 @ 20:40:51
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad har du för Kamera?

2009-01-21 @ 22:13:00
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0