Lite frusen

Ja jag följde ju med pojkarna ut i skogen idag. Det blåser som fan så det var inte vidare skönt. Jag var väl med och filmade i en timme eller nått, sen tog batteriet i videokameran slut. Jaha? Vad skulle jag göra då då? Jag satte mig i bilen ett tag, men enligt Jesper så skulle dom kunna spela fram till 17! Så jag orkade inte vänta, åkte hem. Men det roliga är att jag sitter med hans mobiltelefon här hemma, haha. Men dom är ju 21 stycken som spelar så jag tycker inte att det borde vara ett problem att få låna en telefon och ringa när dom är klara. Får vi väl se om vissa är kvar då om vi ska knäppa några kort.

Nåja, nu ska jag vara lite social. Skriver mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0