Party party!

Ja det kommer nog bli skoj ikväll. Hoppas jag i alla fall. Jag vet inte ens hur många vi blir. Har bjudit en hel del, men alla kunde inte komma. Så vi får väl se. Kanske blir lite singstar efter några öl ikväll, haha. Skämma ut sig som fan! Men det är ju bara roligt. Man måste ju bjussa på sig själv lite. Och Tindra som ska vara hos farmor sin. Jag kommer inte ihåg vilken tid Jesper sa att vi skulle vara där ute med henne, men det blir nog bra. Vi hoppade över babysimmet för vi kände att det skulle bli för stressigt. Men vi hade gott och väl hunnit. Men jag visste ju inte att det skulle gå såhär fort på det där cellprovet som jag tog hos barnmorskan idag. För det stod ju på lappen att det kunde vara långa väntetider. Jaja, jag orkar inte väcka Jesper och dra upp Tindra nu så vi får ta det en annan gång. Det var då fan vad vi skjuter på det hela tiden. Jaja det är ju sånna vi är.

Ska ju klippa mig idag med! Undra om frisören förstår mig om jag säger, ta inte för mycket på längden men försök att få håret någorlunda jämnlångt? Det betyder egentligen att han måste ta iaf 5 centimeter om inte mer bak och ingenting fram, hehe. Ja vi får se hur jag ser ut i huvet när jag kommer hem. Lugg ska jag klippa i alla fall. Det har jag bestämt mig för. Får väl lägga upp en bild sen ikväll när jag är färdigsminkad och sådär så får ni även se hur håret blev.

Undra om man skulle orka hoppa in i duschen nu..nää snart..om en stund..ska kolla lite först..
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0