Så segt

Ja livet känns ganska segt idag. Känns som att man står och stampar på en och samma ruta hela tiden. Ingenting går framåt, man lever i trans. Känner mig rätt nere. Jag vet inte vad jag ska göra.

Funderar på att se film ikväll när gumman har somnat. Jesper vill säkert spela så då kan jag ligga och drömma mig bort till en annan värld. Mysa i soffan helt själv med lite daim, haha! Jesper hade fått en hel låda daim på ett ställe där han lastade idag. Det är ju gott med daim så jag blev glad.

Funderar på att plocka fram kameran idag och testa lite olika ljus utan blixten. Har ju lite lättare att göra det nu då jag har fler lampor som inte är i taknivå så att säga. Och vem blir försökskanin? Självklart Tindra! Får väl lägga upp bilderna sen får ni säga vad ni tycker. Och nu vaknade hon passande nog!

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0