Tisdag

För en gångs skull känner jag mig pigg och utvilad på morgonen. Jag lyckades somna någorlunda tidigt igår. Tror klockan var halv 12. Och det är faktiskt väldigt stor skillnad om man jämför när jag brukar somna. Allt ifrån 1-halv 4 brukar jag somna. Vet inte riktigt varför eftersom jag kliver upp vid 7 varje morgon. Men det tog ut sig igår. Hur mycket jag än försökte kunde jag inte få upp ögonen klockan 7 när Tindra vakna. Tur var väl att Jesper vaknade och tog Tindra. Så jag fick sova till 10 i alla fall. Det behövde jag kan jag säga. Men idag var det inga problem alls. Var till och med pigg när jag vaknade. Känns skönt.

Oooh! Idag ska nästa avsnitt av OTH komma ut. Det hade inte kommit än så får se när det dyker upp. För det hoppas jag VERKLIGEN att det gör nu! Annars blir jag deprimerad, haha. Idag ska jag färga håret med. Det blir en chokladbrun från viva. Så vi får väl se hur det blir. Och så säger jag bara såhär, JAG HAR BLIVIT GRÅHÅRIG!! Det har ni säkert hört förut. Förr i tiden var jag inte alls rädd för att bli gammal, jag struntade i om jag skulle bli gråhårig och jag hade inte tänkt färga det som en idiot. Men när det väl kommer till kritan så HATAR jag att bli gråhårig! Visserligen trodde jag inte att jag skulle bli gråhårig vid 20 års ålder (då jag upptäckte att det kommit mer än ett hårstrå). Fy fasen säger jag! Men detta blir sista färgningen innan våren. För till våren ska jag göra slingor så man känner sig lite sommarfin.

Nä nu ska jag lägga min söta dotter så hon kan få vila lite tror jag minsann. Eftersom hon inte har vilat så mycket som hon brukar de senaste dagarna. Sen blir det nog att öva på att krypa lite mer, hehe. Sötunge.

Ha en trevlig dag i alla fall!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0