Trevligt "besök"

Jag och Tindra gick över till grannen förut. Det var trevligt. Så Tindra fick leka lite med grannens yngsta (som är 2 veckor yngre än Tindra) och även grannens kompis dotter som är född i Maj. Det var väldigt spännande tyckte Tindra. Och så fick hon ju visa hur man skulle åla också hehe. För det kunde varken A eller M, men dom brydde sig inte så mycket, hihi. Och Tindra visar redan att hon SKA ha alla leksaker och leka med själv. Hon tog tillochmed ifrån A en leksak, ajabaja sa mamma då och gav tillbaka leksaken till A. Hon får lära sig att hon inte kan ha alla leksaker för sig själv. Men det gick bra ändå.

Sen när jag kom hem igen så hängde jag upp den sista tavlan som jag fick idag. Eller jaa, jag fick förstoringen som jag ramade in. Såhär blev resultatet i alla fall.
  Bilderna är ju klickbara, men det vet ni säkert redan..

Sen fick Tindra sitta på golvet ett tag och leka. Hon älskar att sitta upp men rätt vad det är så slänger hon sig åt sidan så man måste ändå vara beredd om hon ska sitta. Man kan inte lämna henne. Men det kommer väl det med nån gång. Hon är så tjusig idag med, hon är verkligen HELROSA idag, haha. Kolla själv.


Nä nu ska jag göra lite köttsoppa och ikväll blir det kött med pommes, ovanligt va? Nää inte i denna familj, det är tur att det är sååå gott, hehe.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

allt är bara bra här. lite trött är man ju - men sånt man får ta :D

skönt att allt är bra med er =)



fint ni hade med era ramar och bilder! mysigt! å jätte fina bilder! vi har ju flyttat hit. precis innan Theo kom, så vi har inte haft tid att fixa med våra tavlor och sånt, men det kommer väl det med..

2009-01-29 @ 00:35:59
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0