Mode till dom små och fotografering

Ja vi kan ju börja att prata kläder. Jag har nu suttit och surfat runt bland lite sidor som säljer kläder. Och jag är helt frälst, skulle kunna sitta i ljusår och shoppa kläder. Både till mig själv och till lilltösen! Titta här bara!

Och jag lovar er, kläderna är BRA mycket snyggare i verkligheten så misstro mig icket när jag säger att jag vill ha dessa. Som är ju bara för jäkla snygga! Eller varför inte detta:

Det är så fina kläder så jag kommer ju tuppa av för att jag inte kan bestämma mig för vilka som jag vill ha! Det är tur att vi har begränsad ekonomi nu när jobb och sånt strular för annars hade vi drunknat i barnkläder! Men nu håller ju tokfian på att växa ur storlek 68 så det är faktiskt snart dags att börja handla. Får väl flirta lite med gubben i hushållet, haha!
Sen hade jag tänkt slå ett slag för "dreggellappar". Ser ju nästan ut som skarfs man knyter runt halsen. Titta här vad läckra det finns:
 
Dom är grymt bra! Dels kan dom användas som halsduk när man ska ut, fungerar toppenbra! Sen så uppfyller dom även det syfte som dom egentligen har, skydda kläderna mot DREGGEL. Och sen ser ju dom små bebisarna så himla tuffa ut när dom kommer i sinna dreggelskarfs, eller hur? Nåja, nog tjötat om barnkläder för denna gången.

Jag känner på mig att detta inlägget kommer bli en MIL långt! Men dom som vill får väl härda ut.

Jag fick i alla fall världens städryck igår. Plockade bort alla julgrejer förutom julgardinerna i vardagsrummet, bytte duk och sorterade massa papper. Kändes bra, men kunde jag inte fått städrycket vid en normal tid på dygnet och inte klockan 21 på kvällen? Nejdå! Så jag orkade ju inte städa hela lägenheten även om det hade behövts. Sen så tänker jag på grannarna med och ville inte starta diskmaskin, tvättmaskin eller dammsugare heller. Men det blir nog bra sen när jag är klart med gardinbyte och diverse. Bilder kommer när det är klart, om någon ens är nyfiken men jag kommer lägga upp dom i alla fall!

Det 13 januari är det dags igen. Då ska fru Andersson (knäppt det låter) plåtas i studio. Det kommer nog bli riktigt skoj. Han har studio i Trollhättan så jag och en kompis ska dit. Han bad mig även att ta med mig min kamera så att jag kunde få provfota! Gud vad glad jag blev. Har ju aldrig nånsin prövat att fotografera i en studio innan så det kommer nog bli en rolig upplevelse. Kanske man får lära sig nått nytt. Fasst risken finns väl att jag kommer bli ännu mer sugen på att fixa mig en studio själv med allt vad det innebär. Hade varit grymt skoj. Men men, den 13e ska jag i alla fall både fotas och fota själv. Jag börjar faktiskt bli lite nervös, vet inte varför men ändå, haha.

Som sagt, detta inlägget blev SJUKT långt och jag som borde göra mig iordning istället. Vi ska på 50-års fest idag ju. Äh nu får jag sluta. Men det är ju så kul att skriva, kan inte låta bli. Men men, puss på er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det lät skoj =) Hoppas ni får trevligt och att det inte är på en fredag :P

2009-01-02 @ 18:34:38
Postat av: Nina

så fina :)

2009-01-02 @ 23:37:12
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0