Utmanad!

Jag har blivit utmanad av http://blondis81.blogg.se

Utmaningen Om dig.
1. hur mycket är klockan just nu? 12:41
2. namn? Malin
3. vart bor du? Uddevalla
4. hur många barn vill du ha? 2
5. vill du gifta dig? Japp, fast det har jag redan gjort :P 
6. har du ätit sushi? Aldrig
7. favoritglass? Någon krämig chokladglass och melon 
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 2
9. humör? Helt okej

Fyra grejjor.
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja när jag körde 4-hjuling där jag inte fick, haha...
2. har du en hund? Nää men jag vill ha!
3. sover du helst själv eller med någon? Helst med älski!
4. tror du på spöken? Njaa..spöken vet jag inte..men jag tror definitivt på att det finns nått onaturligt.
 
SKULLE:
1. skulle du vilja vara längre? Ja
2. skulle du vilja väga mer? NÄÄ!! Mindre däremot!
3. skulle du vilja ha sex nu? Inte just nu..
4. skulle du vilja dricka dig full nu? Ja det hade varit skönt :P

KAN.
1. kan du röra på öronen? Ja om jag koncentrerar mig :P
2. kan du slicka dig på näsan? Ja
3. kan du kolla i kors med ögonen? Jupp!
4. kan dina föräldrar lita på dig? Ja! Önskar bara jag kunde lita på en av dom..
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det vet jag inte..jag pratar ju inte på nätterna :P
6. kan du va på en fest utan att dricka? Jo
7. kan dina vänner lita på dig? Ja, det kan dom
8. kan du tänka att pierca dig i naveln? Om jag hade varit smalare.
9. kan du suga? damsuga? Haha vad är det för fråga egentligen?
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag måste

HAR.
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  Ja
3. har du syskon? 4 halvsystrar
4. har du någonsin haft sex med någon? Yes
5. har dina föräldrar ljugit för dig? JA!!
6. har du varit full den här månaden? Nix
7. har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nejdå, ingen fara.
8. har du borstat tänderna den senaste timmen? Nää det var längesen ;)
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
10.har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja min man är faktiskt 3 år äldre, haha.
11.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.har du blivit påkommen när du har haft sex? Pinsamt ja..
13.har du haft sex med mer än tre personer? Joo
14.har du ljugit på någon fråga än då? Nej

VEM.
1. vem älskar du? Min älskling & Min lilla bäbis såklart :D
2. vem hade du senast sex med? Min älskling
3. vem vill du bli full med?  Malin Krewer hahaha!!
4. vem är den bästa artisten? Vet inte
5. vem pratade du senast i telefon med? Jesper
6. vem är snällast i världen? Tindra
7. vem vill du prata med? Min älskling..
8. vem sov du senast med? Casper..en av mina katter..
9. vem såg dig full senast? Jesper, Henke, grannarna, Leif och en massa andra på Harrys :P
10. vem vet allt om dig? Jesper
11. vem hatar du mest? Jag nämner inga namn..dom som känner mig vet..
12. vem kramade du senast? Min dotter
13. vem kan berätta allt för dig? Mina nära & kära

JAG UTMANAR ALLA SOM VILL ATT SVARA PÅ DESSA FRÅGOR!! SKRIV GÄRNA EN RAD SOM KOMMENTAR SÅ JAG KAN GÅ IN OCH KIKA PÅ ERA SVAR!

Kommentarer
Postat av: Mindy

kuliga svar :)

2009-01-15 @ 12:53:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag har gjort den ;)

2009-01-15 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0