Världens problem!

Haha ja det har jag just nu. Jag och en kompis ska iväg på en fotosession i en studio klockan 15, och jag har iiiiingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder! Jag ska ha med mig bröllopsklänningen i alla fall. Och så har jag på mig en kjol, leggings och ett linne. Funderar på att ta med mig mina jeans också. Kanske skulle ta med mig Jespers militärbyxor med, haha. Kan bli rätt fräckt. Men vi får se. Jag måste hitta nått mer att ha på mig på överkroppen ju! Jag får gå och rota fram nått. Lillan ska bara ha ett ombyte i alla fall. Hon ska ha på sig sin stickade hello kitty-klänning och så ska hon ha på sig vita strumbyxor och en vit body under. Känns bara krångligt att behöva byta kläder på henne fler gånger. Så vi får väl se om det blir nått av detta.

Nä nu måste jag gå och packa ner dom kläderna jag hittat och så måste jag packa lillans skötväska.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0