Vinst!

Ja vi fick för oss att spela bingolotto ikväll. Och jag vann faktiskt 2 sverigelotter, inte illa pinkat, hehe. Dock hade jag ju hellre vunnit typ 500 spänn eller nått, men bättre lycka nästa gång. Vi vann ju på sverigelotterna med, men vi köpte bara nya lotter och där tog lyckan slut.

Sen tänkte jag bara visa den fina bröllopspresenten som vi fick av Jespers mamma med familj.



Den lyser så fint på väggen så. Tänkte att jag skulle försöka ta lite bilder imorrn på hur vårat vardagsrum ser ut nu. Undra om jag har någon "före-bild". Måste nog kika det. Får det är faktiskt en stooor skillnad. Men vi får se.

Nu ska jag kika vidare sen ska jag försöka gå och lägga mig i tid idag. Pallar inte morgondagen annars.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vilken fin en sån skulle ajg vilja ha men de får vänta tills en större lägenhet;) hoppas allt är bra?

kram

2009-01-26 @ 00:50:40
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0