2 katter igen!

Japp, nu har vi två katter igen. Vi fick åka och hämta Turbo. Han trivdes inte där ute tyvärr. Han stod bara och mjauade hela tiden så vi tyckte att det var lika bra och hämta hem honom. Så nu tror jag att vi behåller han faktiskt. Så han slipper flänga runt så. Men vi får se. Det första vi fick göra var ju att plocka en fästing på han, haha! Det var ju lite därför som vi ville bli av med han. Nåja, vi får väl se. Han får i alla fall vara hemma ett par veckor så får vi se vad vi bestämmer oss för.

Jag har inte hunnit åstadkomma nått av det jag skrev att jag skulle göra idag. Eftersom vi fick åka. Men jag har ju hela kvällen på mig så vi får se vad jag hinner och orkar. För nu ska jag börja med maten. Ska göra ugnspannkaka idag. Önska mig lycka till för jag har aldrig gjort det förut. Och så ska jag baka bullar, haha!

Nä nu ska jag prova gå ut med Turbo en sväng.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Köp fästingmedel på apoteket, det kanske funkar, jag hade preparerat det på han när vi fick han med medlet men det har nog gått ur nu

2009-06-02 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0