Ååh hej och hå!

Känner mig inte så pigg idag faktiskt. Har hört fnitter och skratt hela natten typ. Nåja, det blir väl bra. Får försöka få i mig nått så kanske jag blir piggare. Man ska ju orka igenom hela denna dagen också.Vi ska ut till torp sen. Jag ska in på ur&penn och kika. För dom hade tydligen billiga solbrillor där och jag behöver ett par nya för en viss fröken Andersson har gjort sönder mina, hehe. Så kan det gå. Hon hade lekt med dom på golvet och sen råkade hon sätta sig på dom så ena bågen knäcktes, haha! Så det ska vi kika på idag. Sen får vi väl se om Jesper kan ha dom shortsen som jag hittade igår. För jag hittar inte hans vanliga badshorts.. Visserligen var det typ 2 år sen jag såg dom sist, för vi badade aldrig nått förra året så det var verkligen 2 år sen, haha. När vi bodde på tureborg. Aja, det blir nog bra. Det löser sig, det gör det alltid.

Vad gjorde vi igår då? Ja det blev ingen film i alla fall. För det var tydligen någon form av dubbelavsnitt av desperate housewifes igår så då blev det lite för sent. Någon som vet om det var säsongsavslutning av programmet? Det var i alla fall riktigt spännande igår, hihi. Och innan det kollade vi på Paris Hiltons extremt smarta program, My new BFF. Jaa, vad ska man säga om det? Måste man ha ett eget tv-program för att hitta en ny bästa vän kanske man inte ska ha en vän..äh, skit samma.

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik och sen vara social igen.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0